سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آغازطرح‌های ورزشی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان استان یزداز 15 تیرماه

300 کانون ورزشی یزد برای طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی خلیلی رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به آغاز طرح‌های فراغت تابستانی دانش‌آموزان از 15 تیرماه، گفت: 300 کانون ورزشی آماده برگزاری طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی در یزد هستند.

 خلیلی افزود: 257 کانون برون مدرسه‌ای با 20 هزار و 367 کلاس و 70 کانون درون مدرسه‌ای با 340 کلاس در رشته‌های مجاز آموزشگاهی تشکیل می‌شود و دانش آموزان به تفکیک مقطع و جنسیت در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد گفت: در کانون‌های برون مدرسه‌ای قریب 60 هزار و درکانون‌های درون مدرسه‌ای بیش از هشت هزار دانش آموز جذب می‌شوند .

وی تصریح کرد: 350 دانش آموز برگزیده استان نیز درقالب کانون های ویژه به مدت دو ماه برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تابستان سال گذشته نیز بیش از 52 هزار دانش آموز در کانون‌های برون مدرسه‌ای و هفت هزار و 500 دانش آموز در 62 کانون درون مدرسه‌ای در برنامه‌های تابستانی طرح اوقات فراغت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان شرکت کردند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.