سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

شرایط مطلوب بهداشت در مدارس مازندران

۸۵ درصد مدارس مازندران شرایط بهداشتی مطلوب دارند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت بر اساس طرحی که در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در اوایل سال ۹۵ مطرح شد و با کمک اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس آماده شد و در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گرفت، وضعیت بهداشتی ۷۱ مدرسه در سطح استان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در سطح مدارس استان درمجموع ۳ هزار و ۷۶ پروژه مربوط به سرویس‌های بهداشتی نیاز به تعمیر وجود دارد، گفت: برنامه‌ریزی شده است طی دو مرحله در سال انجام شود.

ساداتی تعداد پروژه های احداث سرویس بهداشتی در مدارس را ۱۶۷ مورد اعلام کرد و افزود: ۵۷۹ پروژه احداث آبخوری مجزا با فاصله ۱۵ متری از سرویس‌های بهداشتی نیز در سطح مدارس استان وجود دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ۲ هزار و ۶۷۳ پروژه آبخوری که نیاز به تعمیر دارند، گفت: این پروژ‌ه‌ها با مشارکت اداره کل نوسازی برآورد اعتبار شد و نیاز به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است که این مبلغ در وسع آموزش و پروزش استان نیست و نیاز به کمک داریم.

ساداتی با تأکید بر اینکه بیش از ۸۵ درصد مدارس استان وضعیت بهداشتی مطلوب دارند، افزود: آن دسته از مدارسی که وضعیت بهداشتی مطلوب ندارند عموما مدارس مناطق محروم هستند و همچنین برخی از مدارس غیردولتی نیز به دلیل کمبود فضا در این مورد ضعف دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.