عليرضا حسين‌پور دانش آموز تکواندوکار فریدونکناری قهرمان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از کسب مقام قهرمانی آسیا توسط دانش آموز فریدونکناری خبر داد.گفت: عليرضا حسين‌پور تكواندوكار وزن 37- كيلوگرم كشورمان با شكست تمامی حريفان خود توانست عنوان نخست و سكوی قهرمانی اين دوره از رقابت‌ها را كسب کند.

وی افزود:علیرضا حسين‌پور دانش آموز فریدونکناری عضو تیم ملی نونهالان کشورمان در وزن 37- کیلوگرم در دومین روز از این مسابقات ابتدا با نتيجه 32 بر صفر نماينده مالزی را كنار زده و در دومين مبارزه خود به مصاف تكواندوكار قزاق رفت که با نتيجه 17 بر 7 پيروز شد، سپس رقيب ميزبان خود را 22 بر 7 از پيش رو برداشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت : حسین پور در فينال اين رقابت‌ها رو در روی نماينده ازبكستان قرار گرفت و با نتيجه 16 بر 9 پيروز شد و بر سكوی قهرمانی اين رقابت‌ها ايستاد.

اسماعیل زاده افزود: علیرضا حسین پور دانش آموز سال هشتم دبیرستان مصطفی خمینی شهرستان فریدونکنار است.

وی گفت:دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی در سالن سرپوشیده ورزشی میلیتری زون هوشمینه در ویتنام با حضور 190 ورزشکار از 16 کشور ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.