سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برپایی محافل انس با قرآن در ماه رمضان

حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) استان کرمانشاه با اشاره به ویژه برنامه های این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: برپایی محافل انس با قرآن از جمله این برنامه هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خدرویسی ابراز کرد: محافل انس با قرآن در قالب برنامه جزء خوانی، تفسیر و قرائت قرآن کریم هر روز در این ماه پربرکت با حضور مددجویان و امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) درحال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفر از مددجویان و امدادگران در این محافل خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و ممتاز برپا می شود.

به گفته خدرویسی، محافل انس با قرآن کریم در ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف استان و کانون های تربیتی فرهنگی این نهاد برگزار می شود و مددجویان استقبال خوبی از این برنامه داشته اند.

این مقام مسئول یادآور شد:برپایی محافل انس با قرآن یکی از برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار  می رود و سال گذشته ۷۴ هزار مددجو در برنامه های فرهنگی، دینی و تربیتی این نهاد شرکت داشتند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی نیز سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شد و از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی مشهد و عتبات عالیات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه همچنین اجرای برنامه فرهنگی مانند آموزش خانواده و طرح فلاح را از دیگر فعالیت های این نهاد برای مددجویان تحت پوشش عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.