کرمانشاه؛

اعزام چهار ورزشکار استان به رقابت های کارگران جهان

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اعزام چهار کارگر ورزشکار استان به رقابت های کارگران جهان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امین اله سلیمانی اظهار کرد: رضا مرادی، پژمان وحیدی پور، احسان طهماسبی و مرتضی ناظمی ورزشکاران اعزامی جامعه کارگری استان به رقابت های جهانی هستند.
 
وی ادامه داد: مرادی و وحیدی پور در رشته رزمی او اسپرت، طهماسبی در رشته های 100 متر، 200 متر و 400 متر سرعت دو ومیدانی و ناظمی در رشته های پرتاب وزنه ، دیسک و چکش حضور خواهند داشت.
 
سلیمانی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری از 23 تا 30 خرداد با حضور 68 کشور جهان به میزبانی لتونی برگزار می شودکاروان ورزشی ایران قرار است با 224 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کند.
 
وی بیان کرد: هر چهار ورزشکار کرمانشاهی اعزام شده به مسابقات جهانی ورزش های کارگری خوشبختانه از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم دست پر به کشور بازگردند.
 
 
سلیمانی در ادامه به آخرین وضعیت سرسرای ورزشی کارگران کرمانشاه واقع در شهرک حافظیه اشاره و اظهار کرد: در سفر هیات دولت به کرمانشاه 80 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ورزشی اختصاص یافت.
 
 
انتهای پیام/ز
 
 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.