سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان

ساخت ۲۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان

رئیس هیئت مدیره خیرین مسکن‌ساز لرستان با بیان این‌که در زمینه ساخت خانه طلاب، انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان وارد عمل خواهد شدگفت: ساخت ۲۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۱۶۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قاضی رئیس هیئت مدیره خیرین مسکن‌ساز لرستان گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان یک نهاد نوپا است که سه سال از فعالیت آن می‌گذرد.
 
وی افزود: شروع کار انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان با تورم‌های سنگین طی سال‌های ۹۱ و ۹۲ مواجه شد که به تبع آن همه پیمان‌کاران با مشکلاتی روبه‌رو شدند.
 
قاضی گفت: با فعالیت هیئت مدیره خیرین مسکن‌ساز لرستان مشکلات این انجمن حل شد و فعالیت‌های جدیدی که از سوی انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور ابلاغ شد، انجام گرفت.
 
رئیس هیئت مدیره خیرین مسکن‌ساز لرستان در خصوص ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که با بهزیستی انجام شد ۲۸۱ واحد مسکن شهری و ۱۶۸ مسکن روستایی برای خانوارهای دارای دو معلول در استان لرستان ساخته شد.
 
وی با اشاره به این‌که انجام چنین کاری بدون بودجه دولتی مستلزم فعالیت‌های گسترده است گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان در زمینه جذب منابع مالی در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است.
 
قاضی با اشاره به این‌که انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان مشارکت‌هایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان دارد افزود: ساخت ۲۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۱۶۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.
 
رئیس هیئت مدیره خیرین مسکن‌ساز لرستان گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان تقبل کرده است که ۴۳۰ میلیارد ریال بازپرداخت اقساط مسکن محرومان را تقبل کند این در حالی است که اهدا ۴۰۰ متر زمین رایگان به محرومان از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.
 
وی از ساخت ۸۰ واحد مسکن در سایت مسکن مهر با پیشرفت ۲۵ درصد توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان خبر داد وافزود: طی مذاکرات مقدماتی که با خدمات حوزه علمیه انجام شده است در زمینه‌ی ساخت خانه طلاب، انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان وارد عمل خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.