سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان خبر داد

تعهد 7 میلیارد ریالی خیران زاهدانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در جشن گلریزان زاهدان، خیران 7میلیارد ریال برای آزادی 79 زندانی جرائم غیرعمد متعهد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،با حضور مسؤولان، امشب جشن گلریزان در سالن اجتماعات دفتر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حمیدی رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: امید است امروز با همکاری شما تعدادی از هموطنان بیگناهمان که در بند به سر میبرد زمینه آزادیشان را فراهم کنیم.

این مسؤول ادامه داد: برای نخستین بار در ۲۴ شهر استان جشن گلریزان برگزار خواهد شد تا زمینه مشارکت مردم در این امر خیر فراهم شود.

حمیدی با بیان اینکه تاکنون در ۵ شهر سیستان جشن گلریزان برگزار شده است، افزود: این ششمین جلسه است که امروز برگزارمی‌شود.

وی گفت: در سال ۹۵ قریب به ۵۰۰ میلیون تومان در جشن‌های گلریزان جمع‌آوری شده که استان ما در زمینه تعداد جشن‌ها رتبه دوم کشور را داشته است.

حمیدی بیان کرد: در سال۹۴رتبه پنجم کشوری را با۶۸۰ میلیون تومان استان سیستان و بلوچستان کسب کرده است.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: ۱۲۰مرد و ۲نفر زن با همت ستاد دیه و شما عزیزان در سال گذشته با بدهی بالغ۴میلیارد و۶۰۰ میلیون از زندان آزاد شده‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه ۶۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، زندانیان مهریه هستند، گفت: زندانیان حاضر در زندانهای استان، ۷۹ نفر است که از این تعداد ۱۰ زندانی تصادف، ۴۲ نفر مهریه و نفقه و ۲۷ نفر نیز محکوم مالی هستندو مبلغ بدهی این تعداد ۷میلیارد تومان است.

حمیدی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ زندانی زنی در زندان‌های استان نیست گفت: امید است که از مبلغ ۷ میلیارد بدهی زندانیان ۴میلیار رضایت شکات و ۳ میلیار به همت خیرین تامین شود.

گفتنی است، در پایاان این مراسم،خیران 7میلیارد ریال برای آزادی 79 زندانی جرائم غیرعمد متعهد شدند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.