سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای برنامه‌های "قدر عاشقی" در ایام ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های "قدر عاشقی" در ایام ماه مبارک رمضان در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی بوشهری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر و مراکز فرهنگی تحت پوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اجرا می‌شود، گفت: ویژه برنامه‌های قدر عاشقی همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد.
 
همتی افزود: در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری با عنوان "ساده اما با صفا" همراه با جشن میلاد بعد از نماز مغرب و عشاء در باغ جنت شیراز برپا شد.

وی با اشاره به اینکه ختم قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه صبح و عصر در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شده است، ادامه داد: ویژه برنامه سی پیام قرآنی با عنوان "سی جرعه از قرآن" همزمان با ختم قرآن در این مراکز اجرا شده است.
 
همتی بیان کرد: مراسم سوگواری مهربان شب های کوفه ویژه شب‌های قدر را از جمله برنامه‌هایی است که در فرهنگسراهای هنر، نرگس، علوی، کارآفرینی و باران برگزار خواهد شد.
 
وی، از برگزاری سلسله کارگاه‌های تغذیه سالم با عنوان توشه سلامتی در ایام ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی این سازمان خبر داد و گفت: این کارگاه‌های همه روزه صبح و عصر برگزار می‌شود.
 
همتی تصریح کرد: برپایی غرفه‌های هنری، کارگاه‌های نجوم همراه با رصدهای شبانه، مسابقه نقاشی گل های بهشت ویژه کودکان، اجرای نقاشی دیواری از نقش تا عرش توسط هنرمندان، برپایی نمایشگاه زندگی به سبک روح‌الله، برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای طرح تعویض کتاب، برپایی نمایشگاه شهروندی با عنوان شهر من بهترینه اگر، خطاطی آیات موضوعی قرآن با عنوان مشق عشق، برگزاری محافل انس با قرآن، جشنواره غذاها و میوه‌های قرآنی در روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در باغ هنر شیراز از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.
 
معاون فرهنگی شهردار شیراز با بیان اینکه در روز قدس امسال ایستگاه مقاومت مقابل پایانه اتوبوسرانی شهید آیت‌الله دستغیب برپا می‌شود، اظهار کرد: فیلم‌های آموزشی شهروندی و سبک زندگی در تمام ایام ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اکران می‌شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.