سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان – کانادا

مصاف ملی پوشان جوان با تیم میزبان

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چارچوب رقابت های جهانی به مصاف تیم ملی کانادا می رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال کشورمان که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه با کسب عنوان قهرمانی توانستند سهمیه ورود به رقابت های جهانی را کسب کنند در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه 72 بر 68 از سد این تیم عبور کند و برای سومین بار این تیم را شکست دهد.

شاگردان پالار در دومین مسابقه خود به مصاف تیم ترکیه رفتند و با نتیجه 71 بر 53 نتیجه را واگذار کنند و مقابل قهرمان اروپا شکست خوردند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در سومین رقابت خود امروز ساعت 18 به وقت محلی به مصاف تیم کشور میزبان می روند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی ماندگار(هرمزگان)،علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)،محمدحسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)،پیمان میزان،حسنعلی کعبی عمیر،سیدمهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی(قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله ی گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.