سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمودی: حرف های زیادی در لیگ هفدهم خواهیم داشت

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما تاکنون بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده و مطمئنم می توانیم در لیگ هفدهم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تمدید قراردادش با تیم پیکان اظهار داشت: پس از اینکه یک فصل خوب را در پیکان سپری کردم تصمیم گرفتم قراردادم را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کنم.
 
وی درباره جدایی برخی از بازیکنان از تیم پیکان در فصل نقل و انتقالات گفت: تصمیم آنان کاملا شخصی بوده و باید به آن احترام گذاشت و امیدوارم در ادامه مسیر زندگی شان هر کجا که هستند،موفق باشند.
 
مدافع تیم پیکان در ادامه گفت: تیم پیکان تاکنون بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده و مطمئنم در ادامه هم می توانیم با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهیم تا در لیگ هفدهم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
 
حمودی در پایان عنوان کرد: تیم ما توانست در لیگ شانزدهم نتایج خوبی را کسب کند و حتی اگر دچار بدشانسی نمی شدیم، می توانستیم سهمیه آسیایی هم کسب کنیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود در نهایت به رتبه ششم بسنده کردیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.