مربی سابق تیم پیکان گفت: من روزهای خوبی در پیکان داشتم و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج قابل قبول انجام دادم.

فرهاد پورغلامی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدایی اش از تیم پیکان اظهار کرد: من روزهای خوبی در پیکان داشتم و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج قابل قبول انجام دادم. جدایی من از جمع پیکانی ها تصمیمی کاملا شخصی بود و با مجید جلالی نیز مشکلی ندارم، فکر می کنم توانستم امانتدار خوبی برای وی در پیکان باشم.

وی با اشاره به انتخاب تیم فصل آینده اش گفت: در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات خود هستم و طی روزهای آینده تیم فصل بعدی ام را انتخاب می کنم. اگر از لیگ برتر پیشنهاد خوبی برسد در یک تیم لیگ برتری مشغول می شوم وگرنه هدایت یک تیم لیگ دسته اولی را برعهده می گیرم.

پورغلامی در مورد عملکرد فصل گذشته تیم پیکان تصریح کرد: به نظر من پیکان در لیگ شانزدهم عملکرد فوق العاده ای داشت، هدف تیم ما قرار گرفتن در جمع هفت تیم بالای جدول بود که خوشبختانه در رده ششم قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: کیفیت بازی اکثر بازیکنان پیکان در فصل گذشته ارتقا یافت و اکنون تیم های دیگر خواهان جذب این بازیکنان هستند. امیدوارم پیکانی ها در لیگ هفدهم همراه با مجید جلالی نتایج خوبی کسب کنند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار