سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

ایستادگی شهدای حادثه تهران مقابل منافقان

نماینده ولی فقیه در استان گفت : شهدای حادثه تهران در مقابل کوردلی منافقان ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به واقعه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل (ره)،افزود : این شهدای عزیز در برابر کوردلی‌های منافقان و اربابان ظالم آن‌ها ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.
 
 
امام جمعه قزوین با محکوم کردن حرکت کور داعش در حملیه تروریستی اخیر اظهارداشت: این حرکت ددمنشانه از سوی همه انسانهای آزادی خواه محکوم است و سرنوشت ناگواری در انتظار حامیان داعش و تکفری هاخواهد بود .

وی اضافه کرد : کسانی که این وحشی بازی را در حرم امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی انجام دادند، مانند منافقان عده‌ای بی‌گناه را کشتند ، آنها در انقلاب دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار نفر آلوده شد از طفل معصوم گرفته  تا شهدای محراب .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  با اشاره به  عزل بنی صدر از ریاست جمهوری و فرماندهی کل قوا گفت : یکی از اشکالات مهم بنی صدر حمایت از منافقین بود البته زمانی از آنها حمایت می کرد که هنوز دستشان به خون کسی آلوده نشده بود.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد : این واقعه هشداری باشد برای کسانی که جای جلاد (منافقین) را با شهیدان عوض کردند و به جای اینکه شهیدان را ستایش کنند به حمایت از جلادان برخواستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سقوط دولت بنی صدر گفت : بنی صدر را امام خمینی ابتدا از فرماندهی کل قوا عزل کرد و سپس مجلس انقلابی آن دور کفایت سیاسی را از او گرفت.

امام جمعه قزوین گفت : همراهی بنی صدر با منافقین ، تکیه برغرب ،رها کردن حق و کشیده شدن به سمت ذلت و عوض کردن جای شهدا با جلادان باعث سقوط وی شد .

امام جمعه قزوین گفت : یکی دیگر از مشکلات بنی‌صدر رفقای ناباب بود ، او به دلیل نداشتن آدم های صادق به تزلزل کشیده شد .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه از تشییع پیکر شهید علی محمد رضایی در روزهای آینده هم خبرداد و بیان کرد: بزودی عطر شهیدی دیگر در فضای استان طنین انداز خواهد شد و با استقبال مردم یاد شهدا زنده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه به شبهای قدر اشاره کرد و این شب ها را بهترین فرصت برای توبه به درگاه خدا دانست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.