سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیروی قدس و سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت ملی هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی قدس در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: نیروی قدس و سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت ملی هستند.

"محمد جواد جمالی نوبندگانی" عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نقش مستشاری سپاه پاسداران و نیروی قدس در مبارزه با تروریست‌های تکفیری اظهار داشت: نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور هستند و هرکشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران حتما در راستای تقویت امنیت ملی اقدام به تقویت نیروهای نظامی‌اش خواهد کرد.

وی افزود: این یک ایده بدیهی و عقلی است و هیچکس برای امنیت خود شوخی و تعارف ندارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست برخی کشورهای غربی برای محدود سازی جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: این کشورهایی  که به ما خرده می‌گیردند خودشان بیشترین زرادخانه‌های متعارف و نامتعارف را در منطقه دارند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به نقش ممتاز جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مجاهدت‌های نیروی قدس نبود به قول رهبران کرد عراقی اربیل سقوط می‌کرد و اگر نیروی قدس نبود همچنین عتبات عالیات هم مورد هجوم قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: سپاه قدس با جانفشانی واقعا خدماتی را به ملت‌های اسلامی و غیر اسلامی (در راستای مبارزه با تروریسم) ارائه کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه این جمله که "نیروی قدس" و "سپاه پاسداران" خط قرمز هستند به چه معناست؛ خاطر نشان کرد: نیروی قدس و سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی تضمین‌کننده امنیت ملی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید شأن نیروی قدس و سپاه پاسداران حفظ شود و به صورت همه جانبه پشتیبانی شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.