یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به تمدید تحریم‌های غیرهسته‌ای و وضع اضطراری در مورد ایران، گفت: دیوار بی‌اعتمادی به آمریکا هر روز بلندتر می‌شود.

دیوار بی‌اعتمادی به آمریکا هر روز بلندتر می‌شودمحمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز اجرایی شدن برجام گفت: هیچ وقت نباید تصور شود که با امضای توافق برجام، خصومت‌های آمریکا علیه ایران کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مورد کاهش نیافتن خصومت آمریکا علیه ایران افزود: تقریباً مقامات ایران هم به این مسئله تأکید دارند و در این رابطه، مقام معظم رهبری هم از ابتدا گفته‌اند که به آمریکایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها حتی در مواردی که حرفی را گفته‌اند و پای آن را امضا کرده‌اند، بدعهدی می‌کنند.

جمالی با بیان اینکه خصومت‌های آمریکا علیه ایران، به ماهیت نظام این دو کشور معطوف می‌شود بیان داشت: ما با آمریکا مشکل ماهیتی و سیاسی داریم بنابراین این کشور از هر کاری برای فشار علیه ایران دست نخواهد کشید که همگی این موارد، دیوار بی‌اعتمادی به آمریکا را هر روز بلندتر می‌کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار