سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

هدف استکبار از حمایت گروهک های تروریستی برهم زدن نظم منطقه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:استکبار جهانی، اسرائیل و آل سعود با حمایت از گروهک های تروریستی در صدد برهم زدن نظم منطقه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران این استان با بیان اینکه  منطقه خاورمیانه به دلیل برخورداری از منابع ارزشمند زیرزمینی و موقعیت استراتژیکی از دیرباز مورد توجه کشورهای قدرت طلب و استعمارگر بوده است گفت: استکبار جهانی، اسرائیل جنایتکار و آل سعود با حمایت از گروهک های تروریستی در صدد برهم زدن نظم منطقه خاورمیانه هستند.

 آیت الله  دری نجف آبادی اقدام تروریستی  گروهک تروریستی داعش در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی را گامی در راستای برهم زدن نظم عمومی کشور دانست و افزود: اگر چه نیروهای مسلح از ابتدای این حمله تروریستی در محل حاضر بودند و همه تروریست ها را به درک واصل کردند اما نیروهای امنیتی و انتظامی باید هوشیارانه تر عمل کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: توطئه های آمریکای جنایتکار و گروهک های تروریستی بر علیه نظام اسلامی پایان ناپذیر است و نیروهای مسلح برای خنثی سازی توطئه های دشمنان، باید همواره در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

وی ادامه داد : این حمله تروریستی داعش در تهران با برنامه ریزی های قبلی انجام شد چرا که روز گذشته وزیر امور خارجه عربستان کشور ایران را تهدید به تنبیه کرده بود بنابراین آحاد جامعه به خصوص نیروهای مسلح باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیارانه عمل کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در حمله های تروریستی از غفلت ها استفاده می کنند، بنابراین کوچکترین غفلت از سوی نیروهای مسلح به مثابه تحمیل یک فاجعه بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد :80 میلیون ایرانی در یک کشتی با عظمت به نام ایران اسلامی نشسته اند بنابراین اشتباه یک نفر باعث تخریب کشتی و غرق شدن همه جامعه را به دنبال دارد بنابراین مسئولان باید بازی های سیاسی را کنار گذاشته و همه برنامه های خود را در راستای حفظ این کشتی تدوین کنند.

انتهای پیام /ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.