سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پرفروش‌ترینهای به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران

"چگونه کتاب بخوانیم"، "اصول هیدرولوژی کاربردی" و مجموعه "ترانه‌های کی بود؟ کی بود؟" به ترتیب از پرفروش‌ترینهای به‌نشر در بخشهای بزرگسال، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، به‎نشر با حدود 2 هزار و200 عنوان کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار شد، حضور داشت.

به‌نشر در این دوره از نمایشگاه هزار عنوان کتاب در بخش بزرگسال عرضه کرد که "چگونه کتاب بخوانیم" با فروش 51 نسخه پس از کتابهای ادعیه و زیارات، پرفروش‌ترین عنوان بخش بزرگسال بود.

در بخش دانشگاهی نیز انتشارات آستان قدس رضوی با 400 عنوان کتاب حضور داشت که از میان آنها "اصول هیدرولوژی کاربردی" با فروش 20 نسخه پرفروش‌ترین کتاب غرفه دانشگاهی به‌نشر محسوب می‌شود؛ کتابهای "طراحی سیستمهای آبیاری" با 20 نسخه، "هیدرولیک کانالهای باز" با 15 نسخه و "رابطه آب و خاک و گیاه" هم با 15 نسخه نیز از دیگر پرفروش‌های این بخش در نمایشگاه امسال بودند.

در غرفه کودک و نوجوان انتشارات آستان قدس رضوی 800 عنوان کتاب در معرض دید عموم بازیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت که مجموعه هشت جلدی ترانه‌های "کی بود؟ کی بود؟" با فروش 160 نسخه و کتاب "قصه ما مثل شد" با فروش 146 نسخه از کتابهای پرفروش این غرفه در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.


علاقه‎مندان به تهیه این کتابها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگيهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr تماس برقرار کنند.

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.