مشهد؛

حضور به‌نشر با بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بینالمللی قرآن تهران

انتشارات به نشر برای بیست و پنجمین سال متوالی با بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر (انتشارت آستان قدس رضوی) گفت: این مرکز به نمایندگی از سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‎المللی قرآن کریم حضور فعال دارد.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در ۳۰۰۰ جلد از سوی به‌نشر، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه آفرینشهای هنری و مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی در معرض دید عموم بازدیدکنندگان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه ۱۸ مترمربع از فضای موجود در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به به‌نشر و سایر مؤسسات آستان قدس رضوی اختصاص داده شده است، گفت: در این غرفه جدیدترین دستاوردهای قرآنی و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در معرض نمایش و استفاده عموم قرار دارد.

سعیدی افزود: از مهمترین آثاری که به‌نشر در این نمایشگاه ارائه داده است، می‌توان به «قرآن ابراهیم سلطان»، «مجموع مفتاح هدایت»، «ادعیه» و «قرآن‌های چاپ شده در قطع‌های مختلف» و ... اشاره کرد.

وی گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»، هشتم تا ٢٦ خرداد ماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارت آستان قدس رضوی) با اشاره به فرا رسیدن هفتم ماه مبارک رمضان، سالروز تفویض و اعلام ولایتعهدی حضرت رضا (ع) توسط مأمون، کتاب «نگاهی به زندگی و ولایتعهدی امام رضا (ع)» را معرفی کرد وگفت:این کتاب به طور مفصل موضوع ولایتعهدی و پذیرش آن از سوی آن حضرت رضا (ع) را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد و تاکنون در دو قطع مختلف روانه بازار نشر شده است.

سعیدی افزود: «نگاهی گذرا به زندگی امام هشتم (ع)»، «چرا مأمون طرح ولایتعهدی را مطرح ساخت» و «اجرای طرح ولایتعهدی توسط مأمون و هدف‌های آن» عناوین سرفصلهای اصلی این کتاب است که به طور مفصل ابعاد مختلف زندگی و کرامات حضرت رضا (ع)، ولایتعهدی و دخالت فضل به سهل وزیر دبار مأمون در واگذاری منصب ولایتعهدی به امام (ع) و موضع‌گیری امام رضا (ع) در پذیرش ولایتعهدی و شهادت آن حضرت را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.