سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اعتیادخطرناک ترین معضل اجتماعی جامعه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر گفت: تمام تلاش‌های مسئولان فرهنگی و اجرایی جامعه در راستای تبیین آسیب‌های ناشی از اعتیاد و اجرای اصول اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است، زیرا اعتیاد مهم‌ترین و خطرناک‌ترن معضل اجتماعی جامعه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛حمزه وفایی,معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد مهم‌ترین آسیب اجتماعی عصر حاضر است که تمامی بخش‌های مختلف جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: اعتیاد تنها یک معضل ملی و مختص یک جامعه نیست، مجموعه جامعه جهانی از معضلات این پدیده شوم در امان نبوده و در معرض خطر هستند.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های ناشی از اعتیاد تمامی شئون فردی و اجتماعی جامعه را در برمی‌گیرد، دامنه آسیب‌های ناشی از اعتیاد تا اندازه‌ای است که با هیچ یک از پدیده‌های شوم اجتماعی قابل مقایسه نیست.

وفایی گفت: با توجه به تأثیرات منفی گسترده‌ای که اعتیاد بر رفتارهای فردی و اجتماعی افراد باقی می‌گذارد، دشمن از موقعیت ایجاد شده استفاده کرده برنامه‌های تخریبی خود را در جامعه اجرا می‌کند.

وفایی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی از سوی دولت یازدهم در مبارزه با آسیب‌های اعتیاد، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه در خصوص آسیب‌های اعتیاد است.

وی تصریح کرد: هر اندازه اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، اساتید، فرهیختگان و صاحبان قلم در خصوص معضلات مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشند، می‌توانند به عنوان مروجان فرهنگی مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی، بهتر عمل کنند.
انتهای پیام/ح
ع
برچسب ها: اعتیاد ، معضل ، آسیب ، مقایسه ، بردسیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.