سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

یکم تیر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب خوانی رضوی

آخرین مهلت برای ارسال آثارو شرکت در هفتمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی تایکم تیرماه امسال می باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مدیرروابط عمومی کتابخانه های استان زنجان بابیان اینکه هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی درکتابخانه های استان زنجان وسراسرکشورازفروردین ماه به دوشکل مکتوب واینترنتی آغاز شده است گفت:آخرین مهلت برای ارسال آثاروشرکت درمسابقه تایکم تیرماه می باشد.
 
محمدی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش کتابخوانی ومطالعه کتب مناسب از طریق مطالعه کتب مرتبط با سیرة پاک ائمة معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) ، شناسایی، معرفی و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گستردة این آثار عنوان کرد.
 
وی ادامه داد: شش عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره به مخاطبان و شرکت کنندگان مسابقه عرضه می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی کتابخانه های استان زنجان علاقمندان میتوانند جهت تهیه کتابها و پرسشنامه های مسابقه به کتابخانه های عمومی استان زنجان و همچنین برای شرکت در بخش الکترونیکی و دریافت فایل PDF کتابها به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور  www.iranpl.ir مراجعه کنند.
 
وی بااشاره به کتاب هایی که به عنوان منبع سوالات درنظرگرفته گفت: در بخش کودک کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»، نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان نیز کتاب «ماه غریب من»، نوشته مجید ملامحمدی، انتشارات به نشر معرفی شده است.
 
محمدی افزود: در بخش جوان و بزرگسال نیز و برای آشنایی با شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت معصومه(س) ، حضرت احمد بن موسی(ع) و همچنین حضرت امام رضا(ع)، به ترتیب کتابهای «بانوی ملکوت»، نوشته علی کرمی‌جهرمی ، «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش  ، «زندگی به سبک خورشید»، نوشته مهدی غلامعلی و همچنین کتاب«مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، نوشته محمدرضا شرفی برای مطالعه و شرکت در مسابقه کتابخوانی این دوره معرفی و انتخاب شده است.
 
 گفتنی است:ازبرگزیده گان این جشنواره همزمان بادهه کرامت تجلیل خواهدشد.
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.