مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و مادر و راه‌اندازی شعبه دوم سینمای کودک در این پارک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صالحی از حمایت شهرداری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار اتوبوس شهری و اختصاص مکان مناسب در پارک بانوان تشکر کرد و گفت: با این همکاری از ظرفیت‌ها و امکانات استفاده بهینه شده و فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عزیز و خانواده‌های آنها فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان از اصولی و اساسی‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای آینده جامعه محسوب می شود.

صالحی ادامه داد: با توجه به جمعیت نزدیک به 100 هزار نفری کودک و نوجوان در شهر زنجان، نیازمند توسعه متوازن مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در این شهر هستیم تا بتوانیم به نیازهای و انتظارات این سرمایه‌های آینده‌ساز پاسخ مناسب بدهیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ادامه به خدمات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در شهر زنجان کانون پرورش فکری با پنج مرکز فرهنگی و هنری و یک مرکز علوم و نجوم و یک کتابخانه سیار شهری و دو شعبه کانون زبان به کودکان و نوجوانان شهر خدمات فرهنگی و هنری و آموزشی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه محیط کانون پرورش فکری یک محیط با نشاط و امن و سالم برای کودکان و نوجوانان عزیز است، گفت: کانون پرورش فکری دارای مربیان توانمند، ماهر و هنرمند و مراکز فرهنگی هنری متناسب و جذاب و برنامه‌های مفید و متنوع در خدمت کودکان و نوجوانان است.

صالحی اظهار کرد: توسعه متوازن فعالیتهای فرهنگی هنری و علمی کانون پرورش فکری در سطح شهر زنجان زمینه پویایی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان را فراهم می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.