سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اجرای اهداف انبیاء با هدایت امام راحل

امام راحل در یک جغرافیا تمام اهداف انبیاء را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت ‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: امام راحل توانست در یک جغرافیای محدود تمامی اهداف انبیاء و اولیای الهی را اجرا کند و الان بعد از 28 سال از عروج امام در این دوره بیش از گذشته به فرهنگ و انقلاب امام نیازمندیم.

وی افزود: 28 سال از رحلت امام ما می‌ گذرد و همه علاقه‌ مندان امام در سوگ‌ اش داغدار هستند و در خرداد که روزهای بزرگی را در خود دارد هم ماه غم و هم ماه عزت ایران است.

موسوی گفت: در این ماه نیمه خرداد را داریم که روز بزرگ سرنوشت و جرقه انعقاد و نطفه اولیه انقلاب زده شده و هم روز رحلت امام بزرگوارمان را داریم.

امام جمعه محمودآباد افزود: 15 خرداد در درون خودش جدای از اینکه جرقه انقلاب را دارد در خردادماه روزهای بزرگی مثل سوم خرداد را دارد که قدرت و ارج ایران اسلامی را به عالم نشان داده است.

موسوی گفت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی ایران اسلامی ما بوده است که همه دشمنان را برای رویارویی ایران فراخواند و به عبارتی این هشت سال جنگ جهانی دیگری بوده بر علیه یک کشور مظلوم و تازه از انقلاب پیروز شده که در مقابل همه هیمنه دشمنان ایستاد و سرخم نیاورد.

وی افزود: در طول این 28 سال نوسانات و ماجراهای مختلفی در دنیا بوجود آمد و تا نشانه از بین رفتن ارزش‌های نظام پیش رفته بود که با مدیریت مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان از همه گردنه‌ های سخت عبور کرده و به ‌عنوان نمونه همین انتخابات ریاست جمهوری که با یک پیام حدود 42 میلیون نفر پای صندوق ‌های رأی آمدند و پایه نظام را محکم کردند.

امام جمعه محمودآباد گفت: باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که جایگاه مسئولان سه قوه و نیروهای انقلابی و ارزشی حفظ شود و حفظ جایگاه و ارزش‌ های مدافعان حرم وظیفه همه ماست و این اعتباری که در دنیا داریم به برکت خون شهدا و جانفشانی شهدا و جانبازان مدافعان حرم است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.