سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بدهی ۷۶۰ میلیاردی سازمان‌های بیمه گر به علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از میزان بدهی سازمان‌های بیمه گر و تعویق چند ماهه در پرداخت کارانه‌ها در این دانشگاه خبر داد.

علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طلب میلیاردی این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: مطالبات ما از سازمان تامین اجتماعی تا شهریور ۹۵ به تازگی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت بدهی خود را تا مرداد و شهریور سال ۹۵ پرداخت کرده البته هنوز به طور کامل این ۲ ماه پرداخت نشده و دریافتی از این سازمان بیمه گر در سال جدید نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: مطالبات ما از مجموع سازمان‌های بیمه گر حداقل ۷۶۰ میلیارد است و نزدیک به همین میزان به پیمانکار‌ها و شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی بدهکاریم.

وی با اشاره به پرداختی کارانه پرسنل و پزشکان علوم پزشکی تهران اظهار کرد: ما در پرداخت کارانه هفت ماه تاخیر داریم و کارانه پرسنل را تا آبان و کارانه پزشکان را تا مهر ماه پرداخت کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خدماتی که به مردم در بیمارستان‌ها ارائه می‌کنیم هزینه بر است، یادآور شد: هیچ خدمتی رایگان نیست و ما برای ارائه این خدمات به مردم با پیمانکاران، شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی قراردادهایی را بسته ایم به همین دلیل پرداخت مطالبات در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی و بسزایی دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
760 هزار میلیارد تومان؟