سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نبیل قاووق: شکست های عربستان روبه افزایش است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: عربستان روز به روز با شکست ها و ناکامی های جدید در منطقه و جهان روبه رو می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ نبیل قاووق روز شنبه در آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت زینب(س) گفت: این کشور امروز دردریای نگرانی وماجراجویی های بی سرانجام غرق شده است.

وی اضافه کرد: عربستان از سرنگون کردن صنعا شکست خورد و در خاک مقدس یمن جنایتش برهمگان روشن شد و آبروی خود را از دست داد.

قاووق اظهار کرد: در خاک عراق گروه تروریستی داعش درحال نابودی است و شکستی بر شکست های عربستان افزوده می شود و در خاک مقاوم سوریه به رهبری رئیس جمهوری شجاع بشار اسد، داعش و النصره درحال فروپاش هستند.

وی اضافه کرد: کسانی که دیروز در منطقه خلیج فارس نوکر شاه بودند امروز علیه جمهوری اسلامی توطئه چینی می کنند و دشمنی عربستان با ایران و انقلاب امام خمینی(ره) از زمان سقوط شاه آغاز شد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ایران کشوری است که بیشترین هزینه، پشتیبانی و همکاری را برای مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری در سوریه و عراق انجام داد.
قاووق اضافه کرد: اگر ایران نبود منطقه به یک عصر تکفیری وهابی مبتلا می شد.

وی افزود: کسانی که برای ایران توطئه چینی کردند جز شکست و ناکامی و حسرت نتیجه ای برداشت نکردند.

قاووق بیان کرد: نظام آل سعود از نشست ها و ماجراجویی بی حساب و کتاب خود جز 460 میلیارد شکست و غصه و ناکامی بدست نیاورده است.

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: در چنین روزی قلبی مردی که جهان را به لرزه درآورد و عقل ها را شگفت زده کرده بود و سیرت انبیا و اولیا را از دل تاریخ به عصر حاضر وارد کرد از تپیش ایستاد.

قاووق یادآور شد: امام خمینی(ره) از نخستین روزهای آغاز انقلاب اسلامی شعار یاری فلسطین و مقابله با تسلط آمریکا در منطقه و جهان سرداد و اکنون ایران همچنان با پاسداری از اصول و ارزش های خود به این مسیر آن گونه که امام خمینی(ره) می خواست ادامه می دهد و با حکمت و شجاعت امام خامنه ای هر روز پیروزی ها و موفقیت های جدیدی کسب می کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: از آنجا که ایران بر یاری فلسطین و مقابله با طرح های آمریکا و مزودان آن اصرار می ورزد از ابتدا مورد دشمنی قرارداشت و هم چنان با آن دشمنی می شود.

قاووق افزود: هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران مورد حمله همه جانبه دشمنان قرار نگرفت وهیچ انقلابی اینگونه مورد تحریم و محاصره قرار نگرفت ولی پاسخ ایران و نتیجه این دشمنی ها عزت و سربلندی بیشتر بود.
 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.