سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

راز خوش اندام بودن با روزه داری / واکنش آموزش و پرورش به وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان/خلاصی از شر میگرن با دمنوش ها/ علائم بیماری تب کریمه کنگو را سرسری نگیرید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
یک پژوهشگر طب سنتی دستورالعمل ۲ دمنوش بسیار مفید برای لاغری در ماه رمضان را معرفی کرد که با مصرف آن تا پایان ماه می‌توان به تناسب اندام دست یافت.
  
 
واکنش آموزش و پرورش به وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان
آموزش و پرورش برای پیگیری وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان به بیان توضیحاتی در این مورد پرداخت. 
 
 
چرا معده ام «ترش» می‌کند؟
در ماه مبارک رمضان، میزان مصرف مایعات، چای، قهوه و غذاهای سرخ کردنی را در سحری کمتر کنیم.
 
 
اگر دچار اضافه وزن هستید، می‌توانید با دقت در انتخاب مواد غذایی در ماه رمضان هم به اعمال شرعی خود بپردازید و هم به تناسب اندام بسیارخوبی دست یابید.
 
 
نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سه شنبه اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ به صورت کارنامه در روز سه شنبه ۱۶ خرداد منتشر می‌شود و داوطلبان از ۲۰ خرداد می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
 
 علائم بیماری تب کریمه کنگو را سرسری نگیرید/ اینفوگرافیک
با مشاهده مواردی از بیماری تب کریمه کنگو در چند نقطه کشور، محققان توصیه‌هایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ارائه کردند.
 
 
 این دمنوش‌های خانگی شما را از شر میگرن خلاص می‌کنند
کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد هرروز به معرفی برخی دمنوش‌های مفید و موثر گیاهی بپردازد و شما را با خواص و فواید بی نظیر آنها آشنا کند.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۶
امروز ۷ تیر ۹۶ است اما هنوز خبری از حق الزحمه امتحانات خرداد و شهریور و دیماه ۹۵ نیست ....چه کسی باید پاسخگو باشد ؟ لطفا بررسی فرمایید