سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: انتظار داریم موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل برداشته شود تا شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: نیاز است تا موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل برداشته شود تا سرمایه‌گذاران بدون هیج دغدغه‌ای در منطقه سرمایه‌گذاری کنند که این امر رونق اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخشهای مختلف هستیم، افزود: فراهم کردن زیرساختهای سرمایه‌گذاری یک اولویت اساسی است که دستگاههای اجرایی باید این زیرساختها را در سریعترین زمان ممکن فراهم کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل از برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به صورت مکرر خبر داد و گفت: این جلسات گام بزرگی در حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته است و با اجرایی شدن مصوبات جلسات شاهد رونق تولید هستیم.

پیرموذن ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای نیمه‌فعال، راکد و فعال را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بعد از پرداخت این تسهیلات بسیاری از واحدها رونق یافته‌اند که امیدواریم مابقی واحدها که تاکنون تسهیلات دریافت نکرده‌اند با اهتمام ویژه مسئولان ازاین تسهیلات برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری اتاق بازرگانی اردبیل برنامه‌ریزی اساسی پیش‌بینی کرده است که باید مسئولان استان اقدامات عملی در این سال انجام دهند تا اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.