استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰ میلیارد تومان به پروژه‌های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورایگفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان اردبیل رونق تولید و اشتغال منطقه است که با برنامه‌ریزی انجام شده امسال 60 میلیارد تومان به پروژه‌های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه امروزه بحث اشتغال و اقتصاد مبنای کار مسئولان استان قرار گرفته است، افزود: در این زمینه بایددستگاه‌های اجرایی اقدامات عملی انجام دهند تا موانع اشتغال و تولید در استان برداشته شود.

استاندار اردبیل تصریحکرد: هم‌اکنون واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوانیم با ارائه تسهیلات به این واحدها گام بزرگی در رونق تولید برداریم که انتظار می‌رود بانک‌های مربوطه نیز در ارائه تسهیلات به واحدهای نیمه‌فعال و راکد همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

خدابخش اختصاص اعتبارات امسال به پروژه‌های اقتصادی در راستای مصوبه جدید را یکی از بی‌نظیرترین اتفاقات عنوان کرد و گفت: این امر می‌تواند برای منطقه دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه اقتصاد به ویژه بخش صنعت و کشاورزی در پی داشته باشد.

وی از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای آغاز اکتشاف معدن در مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: مهمترین وظیفه مسئولان استانی فراهم کردن زیرساختهای لازم از جمله ایجاد راه برای سرمایه‌گذاران معدن است که باید با برنامه‌ریزیهای انجامشده نحوه اختصاص اعتبارات اقتصادی به شکل دقیق مشخص شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: در این مدت بسیاری از واحدهای تولیدی که نیمه‌فعال و راکد بودند با ارائه تسهیلات و برداشتن موانع فعال شدند که مهمترین اولویت ما امسال این است که بتوانیم واحدهایی که راکد بوده را فعال کنیمکه انتظار می‌رود تمام دستگاههای اجرایی با توجهبه رسالت خود اقدامات اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.