سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: امیدواریم افتخار آفرینی جودوکاران کارگر تداوم داشته باشد

رییس فدراسیون ورزش های کارگری گفت: جودو توانسته بود در دوره قبل مسابقات جهانی قهرمان شود که امیدواریم این افتخارآفرینی تداوم داشته باشد.

سید امیر حسینی رییس فدراسیون کارگری پس از حضور در اردوی تیم ملی جودو کارگران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ابتدا آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ورزشکاران را از خداوند منان خواستارم و خوشحالم که امروز در تمرین مشترک تیم ملی جودو کارگران با تیم ملی جودو بزرگسالان ٬ امید و جوانان در سالن کبکانیان حضور دارم. پنجمین دوره مسابقات المپیک کارگران جهان را در پیش داریم که این مسابقات از بیست وسوم خردادماه در شهر ریگا پایتخت لتونی برگزار میشود و حدود پنج هزار ورزشکار از سراسر جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت و یکی از رشته های اعزامی ما به این مسابقات رشته جودو است.
 
وی افزود: خوشبختانه جودو ما از کارگران بخش های مختلف تشکیل شده که ما با ۹ جودوکار عازم این مسابقات خواهیم شد.
 
رییس فدراسیون کارگری در پایان خاطر نشان کرد: در دوره قبلی تیم ملی جودو کارگران توانست درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی جهان داشته باشد و مدال های خوبی هم کسب کردند که با توجه به آمادگی که من از این تیم دیدم امیدوارم که در این دوره هم این افتخار آفرینی ها تداوم داشته باشد و ما مثل دوره قبل آنها را روی سکوی قهرمانی ببینیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.