سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جیمز کومی هفته آینده درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا شهادت می‌دهد

رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا هفته آینده در یک جلسه‌ علنی کمیته اطلاعاتی مجلس سنا درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا شهادت می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، جیمز کومی، رئیس برکنار شده پلیس فدرال آمریکا- اف‌بی‌آی - قرار است هفته آینده در یک جلسه‌ علنی کمیته اطلاعاتی مجلس سنا درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شهادت بدهد.

انتظار می رود کومی در جلسه پنجشنبه (هشتم ژوئن) درباره این ادعا که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته بود تا درباره تماس‌های یکی از مشاورانش با مقامات روس تحقیق نکند، نیز صحبت کند.

رئیس جمهور آمریکا این اتهام که از جیمز کومی درخواست کرده بود که به تحقیقات درباره ارتباط مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی‌اش، با روسیه پایان بدهد را بشدت رد کرده است.

در این میان، گمانه‌زنی‌ها درباره این که دونالد ترامپ از اختیارات اجرایی خود برای ممانعت از شهادت دادن رئیس سابق اف‌بی‌ای استفاده کند، بالا گرفته است.

قرار است که کمیته اطلاعاتی سنا روز هشتم ژوئن جلسه پرسش و پاسخ با کومی را برگزار کند و سپس یک جلسه محرمانه با وی داشته باشد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.