سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان پاسخ دهند چرا فیلم من اکران نمی‌شود؟!

غفارزاده می‌گوید دلیل عدم اکران فیلمم را نمی‌فهمم و متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در خصوص عدم اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در ایران به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خطاب اصلی من به بخش هنر و تجربه است که فیلم های کم مخاطب را نمایش می دهد؛ اما از اکران «دریا و ماهی پرنده» با توجه به نظر مثبت کارشناسان و مدیران سینمایی نسبت به آن و اعتقاد به اینکه اگر اکران عمومی شود، مخاطب عام و گسترده ای را جذب خواهد کرد؛ امتناع می کند.
 
وی افزود: نمی دانم چرا آقای علم الهدی مسئول بخش هنر و تجربه، دستور اکران فیلم من را که در بيست جشنواره حاضر بوده و جوایز متعددی را در بخش های مختلف دریافت کرده، نمی‌دهد و این بی اعتنایی از سمت این بخش سینما را نمی دانم!
 
وى ادامه داد: چرا باید فیلم‌های آشنایان و دوستانشان را اکران کنند اما فیلم ما را که هیچ مشکلی ندارد، در بلاتکلیفی قرار دهند؟
 
این کارگردان اضافه کرد: «دریا و ماهی پرنده» در همین سینما با سرمایه شخصی ساخته شده و متعلق به همین مرز و بوم است و فکر می کنم با غرض ورزی اکران نمی شود. اتفاقی که باید جوابگو باشند.
 
این کارگردان بیان کرد: اگر فیلمم اکران نشود با رییس سازمان سینمایی صحبت خواهم کرد که تکلیف آن را مشخص کند و خواهم گفت اگر جایش در اکران عمومی نیست پس حداقل سهمی در بخش هنر و تجربه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.