سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

خلع ید 34 هزار متر مربع زمین ملی در کجور

بیش از 34 هزارمتر مربع زمین ملی بخش کجور نوشهر رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محرمعلی دیلم صالحی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور با بیان اینکه یک قطعه از اراضی ملی با تمکین متصرف به مساحت 34 هزار و 500 متر مربع در روستای کدیر بخش کجور شهرستان نوشهر رفع تصرف شد گفت: با توجه به این که این عرصه در منطقه خوش آب و هوای این روستا قرار دارد، ارزش تقریبی آن بیش از 30 میلیارد ریال تخمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه ‌ وضعیت این زمین از سال 92 در کمیسیون ماده واحده، در حال پی گیری است افزود: با حکم قضایی به نفع منابع طبیعی در هفته گذشته قبل از صدور اجرا نسبت به رفع تصرف آن با تمکین متصرف به منابع طبیعی بخش کجور شهرستان نوشهر تحویل داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور به رفع تصرف های اراضی ملی در 2 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 40 هزار متر مربع از اراضی ملی از دست متصرفان این منطقه خارج شد.

صالحی با اشاره به رفع تصرف 18 هزارمترمربع در روستای کیاکلا، هشت هزار و 800 متر مربع در روستای کینج، 2 هزار و 400 متر مربع در روستای پی ده، چهار هزار متر مربع نیز در روستای ورازان و شش هزار و 900 متر مربع در روستای اطاق سرا کندولوس تاکید کرد: وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در عرصه های منابع طبیعی با شماره 1504 یگان حفاظت تماس بگیرند.

بخش کجور شهرستان نوشهر با وسعت 78 هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی پارسال دارای اداره منابع طبیعی مستقل شد.

حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه نوشهر با وسعت 662 هزار و 33 هکتار معادل 27.9 درصد از مساحت مازندران در دامنه شمالی البرز مرکزی و در غرب استان واقع و اسناد 98 درصد اراضی ملی آن به نام دولت ثبت است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.