سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 65 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 48 ساعت گذشته طي سه عمليات جداگانه 65 ميليارد ريال پودر و قرص ممنوعه نيروزا در شهرستان هاي عسلويه و گناوه كشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حيدر عباس زاده  در شرح جزييات بيشتري از اين خبر گفت:  پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در شهرستان عسلويه پس از چند روز اقدام اطلاعاتي و پليسي موفق به كشف بيش از 7400كيسه پودر و 336هزار قرص نيروزا و مقاديری مايع مكمل غذايي غيرمجاز شدند.
 
وي ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده را دو ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: در عملياتي ديگر در همين شهرستان 15ميليارد ريال وسايل الكترونيكي و مواد نيرو زا كشف شد.
 
سردار عباس زاده همچنين از كشف 30ميليارد ريال  قرص نيروزا و اقلام ممنوعه در شهرستان گناوه خبرداد و اظهار داشت: در اين رابطه سه  دستگاه خودرو ايسوزو حامل 4500 قوطي و كيسه پودر نيروزا و 47هزار قرص بدنسازي در مارك هاي مختلف توقيف و كشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارزش 65 میلیارد ریالی محموله های قاچاق کشف شده عنوان داشت: پنج نفر متهم در این رابطه دستگیر و در اختیار  مرجع قضایی قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.