سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اکران موفق «ایتالیا ایتالیا» در شهر کلن

مهدی صباغ‌زاده به وضعیت اکران فیلم «ایتالیا ایتالیا» در شهر کلن و اکران این روزهای سینما اشاره کرد.

مهدی صباغ‌زاده پخش‌کننده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما با ابراز رضایت از نمایش فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در شهر کلن به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایش این فیلم در شهر کلن با استقبال گسترده‌ای روبرو شده و بهترین فیلم از نگاه مردم شد.

وی افزود: سالن‌های تحت اختیار این اثر مملو از تماشاچی شد حتی برخی از آنها روی زمین نشستند که این اتفاق شادی و رضایت همه ما به خصوص کارگردان را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: مخاطبان می‌گفتند آن قدر فیلم‌های سیاه از ایران در اینجا نمایش داده می‌شود که ذهنیت افراد از ایران به مکانی تلخ بود اما با دیدن این فیلم که حال و هوایی شورانگیز و شاد دارد دیدمان عوض شد و فهمیدیم فضاهای مفرح نیز وجود دارد.

این کارگردان درباره وضعیت اکران این روزهای سینما و نارضایتی برخی فیلم‌سازان از نحوه اکران فیلمشان بیان کرد: به هر حال زمانی که تهیه‌کننده و پخش‌کننده قبل از اکران مذاکراتی انجام می‌دهند و برای زمان اکران به توافق نهایی می‌رسند و با سرگروه قرارداد بسته می‌شود اگر اتفاقی رخ دهد باید به قواعد پایبند بود.

وی افزود: شاید به هر دلیلی اتفاقاتی رخ دهد و چرخه اکران را درگیر مشکلاتی کند در این صورت به اصل جریان که همان قبول و عقد قرارداد اکران است نباید اعتراض کرد چون تهیه‌کننده باید تمام محاسبات ممکن را در این زمینه انجام دهد و بعد امضا کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.