سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

احداث 57 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب

57 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در نوشهر احداث شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شکرالله موسوی مدیر امور آبفاشهری نوشهر با اشاره به وجود چهار هزار و ۲۱۰ مشترک در بخش فاضلاب در شهر نوشهر گفت: تاکنون ۵۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر احداث و 3 هزار و ۸۲۲ فقره سیفون فاضلاب نصب شد که از این تعداد ۳۹۸ فقره انشعاب فاضلاب خانگی و تجاری در اقطار ۱۱۰، 125 و ۱۶۰ میلی متری در پارسال نصب و جاری سازی شد.

وی، با بیان اینکه 2 هزار و ۲۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر نوشهر در پارسال احداث شد، افزود: در این مدت 2 میلیون و ۵۹۹ هزار و ۱۹۰ مترمکعب فاضلاب خانگی و تجاری جمع آوری و تصفیه شد.

موسوی گفت: همچنین در یک سال گذشته ۱۴ هزار متر شبکه فاضلاب در این شهر شست و شو شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر از اصلاح و توسعه شش هزار و ۲۸۵ متر شبکه توزیع آب در شهرهای نوشهر، پول و کجور طی سال گذشته خبر داد وتعداد مشترکان خانگی و غیرخانگی آب در شهرهای نوشهر، پول و کجور را ۱۹ هزار و ۵۵ فقره عنوان و افزود: ۲۹۵ کیلومتر شبکه توزیع و هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال در این شهرها وجود دارد.

وی، با اشاره به وجود ۳ باب مخزن با حجم ۱۴ هزار مترمکعب در شهر نوشهر، ۲ باب به ظرفیت ۴۱۷ مترمکعب در شهر پول و ۲ باب به حجم ۶۰۰ مترمکعب در شهر کجور، گفت: آب مشترکین شهر نوشهر از طریق چشمه گردوک، شهر پول و کجور هرکدام یک حلقه چاه درمجموع با ظرفیت ۲۷۰ لیتر در ثانیه تأمین می‌ شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.