۷هزار و ۲۴۳ متر شبکه آب رسانی پارسال در امور آبفاشهری بابلسر اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدی رئیسی مدیر امور آبفاشهری بابلسر از اصلاح و توسعه۷هزار و ۲۴۳ متر اصلاح و توسعه شبکه آب در این امور طی سال گذشته خبر داد .

وی با بیان اینکه این امور شهرهای بابلسر، بهنمیر و کله بست را زیر پوشش دارد، گفت: آب شرب ۲۶۰۶۱ مشترک معادل ۵۵۵۱۰خانوار در این شهرها از طریق خطوط انتقال آب در اقطار ۶۶۰ و ۵۰۰ و ۴۰۰ میلی متری به ظرفیتهای ۳۷۵ و ۲۳ و ۱۲لیتر در ثانیه تامین می شود.

مدیر امور آبفاشهری بابلسر گفت : ۲۵۶۷ متر اصلاح و۴۶۷۶ توسعه شبکه آبرسانی پارسال در این شهرها انجام و نسبت به رفع ۷۰۵ مورد اتفاقات در بخش آب اقدام شد.

محمدی رئیسی از اجرای طرح اصلاح خط انتقال شبکه آب به قطر ۴۰۰ میلی متر از جنس چدن داکتیل در خیابان امام(ره) شهر بابلسر خبر داد و گفت: این عملیات در مجموع به طول ۱۲۰۰ متر توسط پیمانکار درحال اجراست.

وی با اشاره به وجود ۴۷۱۸ مشترک در بخش فاضلاب این شهر افزود: تا کنون ۱۱۰کیلومتر شبکه فاضلاب در بابلسر احداث شد.

وی گفت : تصفیه خانه بابلسر در۲ مدول طراحی شده که مدول اول آن با تحت پوشش دادن۲۰ هزار مشترک در سال۸۸ به بهره برداری رسید.

وی ظرفیت مدول اول این تصفیه خانه را ۴۸۶۰ متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود : تا کنون۴۸۱۳ فقره انشعاب فاضلاب معادل ۷۳۶۱ خانوار در محدوده جاری سازی در سطح شهر نصب شد و هم اکنون نیز نصب ۳۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در این شهر از سوی پیمانکار درحال انجام است.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.