سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

شرکت دانش آموزان در اعتکاف رمضانیه

در دهه آخر ماه مبارک رمضان بیش از هزار دانش آموز دختر و پسر در اعتکاف رمضانیه شرکت می کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : اعتکاف امسال از روز 23 تا 25 ماه مبارک رمضان ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه 2 و پایه نهم به مدت سه روز در مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی برنامه ریزی درست و به موقع ، هماهنگی با دستگاه های مرتبط ، کمک خیرین ، تهیه بسته های فرهنگی ، برقراری امنیت معتکفین بخصوص دانش آموزان دختر، از مهمترین اهداف برگزاری اعتکاف خوب و با شکوه برای دنش آموزان برشمرد و افزود : اعتکاف باعث ارتقای تقویت مبانی دین و اعتقادی، بصیرت بخشی در رشد معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان است .

شورزاده با بیان این که در مرکز شهرستان 4 مسجد و در هر شهرستان 2 مسجد برای دانش آموزانی که در ماه مبارک رمضان معتکف می شوند آماده می شود گفت: به اعضای هر دانش آموز مبلغ 45 هزار تومان در 6 وعده غذایی هزینه خواهد شد .

وی استفاده از ظرفیت روحانیون در مراسم معنوی اعتکاف ، برگزاری حلقه های بصیرتی ، پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات مذهبی نوجوانان و جوانان و مهارت خویشتنداری ، برنامه‌های عبادی، سخنرانی، ختم قرآن و برنامه های فرهنگی- تربیتی را از دیگر اهداف طرح اعتکاف دانش‌آموزی برشمرد .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.