سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزیین شله زرد سفره افطار رمضان 96+ تصاویر

با استفاده از دارچین، مغز بادام و پسته شله زرد سفره افطارتان را خوش‌مزه‌‌تر کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ شله زرد از دسرهای شیرین و خوش طعمی است که این روز‌ها در بیشتر سفره‌های افطار به چشم می‌خورد.

این پیش غذا گرچه در مقایسه با شیربرنج و فرنی از ارزش تغذیه‌ای بالایی برخوردار نیست، ولی وجود آن در سفره افطار می‌تواند بر تنوع خوردنی‌های این وعده بیفزاید و مصرف شش تا هفت قاشق آن انرژی از دست رفته را جبران و بی حالی و خستگی روزه دار را رفع کند.

یکی از مواد غذایی که برای تزیین شله زرد‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اتفاقا خیلی هم به خوشمزه شدن آن کمک می‌کند، دارچین است.


این پودر خوشمزه می‌تواند معجزه گری باشد در دستان شما، شما می‌توانید با تکیه بر استعداد و هنر درونی‌تان و پودر دارچین انواع و اقسام طرح‌ها را روی شله زرد‌های پیاده کنید، حتی می‌توانید از قالب‌های مخصوص هم برای این کار استفاده کنید. بعد هم آن‌ها را کنار هم قرار دهید و از دیدن آثار هنری تان لذت ببرید.


یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند به شما در تزیین شله زرد‌ها کمک کند، خلال پسته و بادام است. با خلال پسته و بادام انواع و اقسام طرح‌ها را می‌توانید روی شله زرد‌ها پیاده کنید و از آن‌ها لذتت ببرید.



یکی دیگر از روش‌های تزئیین شله زرد این است که پس از کشیدن شله زرد در ظرف‌ها شله زرد‌های باقی مانده در ته قابلمه را با کمی دارچین و پودر کاکائو قاطی کنیدسپس این مواد را داخل کیسه فریزر بریزید و به سلیقه خودتان تزئیین کنید.


 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.