سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سرگردانی ۴۰۰ زائر اعزامی ازیک شرکت غیرمجاز مشهد در نجف اشرف

400 زائر اعزامی ازیک شرکت غیرمجاز مشهد در نجف اشرف به سر می برند وضعیت نامشخص دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: مدیر کاروان شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد در نجف اشرف که قرار بود برای بازگشت اعضای کاروان بلیت تهیه کند متواری شده و ۴۰۰ زائر زائر را در هتل ر‌ها کرده است.

وی افزود:شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد پیش از این نیز به دلیل تخلف پلمب و به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی شده بود، اما متأسفانه در مکان دیگری اقدام به فعالیت می‌کرده است.
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ زائر روز چهارشنبه گذشته از طریق این شرکت رهسپار کربلا شدند، اما پس از اقامت در هتل در نجف اشرف مدیر کاروان بدون اینکه بلیت بگیرد و با هتل تسویه حساب کند زائران را ر‌ها کرد و متواری شد!

شاد افزود:قرار بوده شنبه زایرین به کشورمان برگردنند، اما پس از متواری شدن مدیر، صاحب هتل به دلیل بدهی مدیر کاروان آسانسور‌ها را قطع کرده و و تهدید کرده برق را هم قطع می‌کند و زائران را از بیرون می‌کند، بدین ترتیب ۴۰۰ زائر مشهدی در نجف سرگردانند.

وی گفت:خانواده‌های نگران شماری از این زائران - که بیشترشان زنان وکهنسالان هستند- به مدیریت حج و زیارت استان مراجعه کرده و ما در حال تلاش برای رفع گرفتاری این زائران هستیم.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی افزود:مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با هشدار به علاقه‌مندان زیارت عتبات عالیات از مردم خواست حتما از طریق شرکت‌های مجاز به کربلا مشرف شوند و گول وعده‌ها و ارزان‌تر بودن سفر را از شرکت‌های غیرمجاز نخورند.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.