سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

تألیف کتاب شهروند کوچولو در مقطع پیش دبستانی

یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با نام شهروند کوچولو برای اولین بار در گیلان تألیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان " شهروند کوچولو "ویژه نوآموزان 5 ساله پیش دبستانی، برای اولین بار در استان تألیف شده است.
 
سیروس محمدی افزود: معاونت آموزش ابتدایی با فعال کردن کارگروه تولید محتوای دوره پیش دبستانی و با استفاده از آرای صاحب نظران تعلیم و تربیت و ادبیات کودک و نوجوان اقدام به تألیف یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان " شهروند کوچولو " کرده است.
 
وی اعلام کرد: تدوین این کتاب که دو سال به طول انجامیده ، پس از اخذ مجوز چاپ از دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش ، در آغاز سال تحصیلی 97 _ 96 برای نوآموزان دوره پیش دبستانی تدریس خواهد شد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان به مهمترین سرفصلهای این کتاب اشاره کرد و گفت: بهداشت فردی و اجتماعی، نظم و مقررات ، حفاظت از محیط زیست، الگوی صحیح مصرف ، احترام به حقوق دیگران و مهارتهای زندگی در قالب شعر ، قصه و نقاشی های زیبا در کتاب شهروند کوچولو گنجانده شده است.
 
سیروس محمدی تربیت دانش آموزانی قانون گرا و آشنا به حقوق و ارزشهای شهروندی را از مهم ترین اهداف تألیف این کتاب اعلام کرد و تصریح کرد: قرار است در شهریور ماه در مراسمی از این کتاب رونمایی شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.