سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بازرسی از 79 واحد تولیدی و عرضه کننده مصنوعات طلا

رئیس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد خوزستان از بازرسی از 79 واحد تولیدی و عرضه کننده مصنوعات طلا در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ داریوش احمد زاده ،رئیس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در دو ماه اول امسال کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای استانداردسازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها، به منظور نظارت برکیفیت مصنوعات طلا و اطمینان از استاندارد بودن آنها از 79 واحد تولیدی و عرضه کننده در استان به صورت تصادفی بازرسی به عمل آورده‌اند.

داریوش احمد زاده اظهار کرد: از 79 مورد نمونه برداری انجام شده، نتیجه آزمون عیارسنجی 46 مصنوع قبول و 33 مصنوع مردود است که از مجموع 33 نتیجه مردود؛ 22 مورد بصورت رد جزئی، 10مورد رد عمده و یک مورد رد بحرانی گزارش شده است.

وی یادآور شد: سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع انگ گذاری و تعیین عیار فلزات گرانبها در ایران است و آزمایشگاه این اداره کل نیز تنها آزمایشگاه عیارسنجی تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران در استان خوزستان است.

رئیس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد خوزستان از شهروندان درخواست نمود درصورت مشاهده هرگونه مصنوع طلای فاقد کد شناسایی استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد استان خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.