سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

3والیبالیست اصفهانی در تیم ملی حضور دارند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی 14 بازیکن حاضر تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ جهانی والیبال را اعلام کرد که نام 3 بازیکن اصفهانی در بین نفرات اعلام شده دیده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی 14 بازیکن حاضر تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ جهانی والیبال را اعلام کرد که نام 3 بازیکن اصفهانی در بین نفرات اعلام شده دیده می‌شود.

امیر غفور، محمد‌جواد معنوی‌نژاد و مسعود غلامی والیبالیست‌های اصفهانی تیم ملی در هفته نخست لیگ جهانی والیبال هستند که به همراه  سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجان‌پور، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، عادل غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری تیم ملی والیبال را در دور مقدماتی سطح یک همراهی می‌کنند.

دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

هفته نخست این مسابقات به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در ایتالیا به مصاف حریفان خود می‌رود.

برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ جهانی به شرح زیر است:

ایران – ایتالیا (جمعه 12 خرداد‌ماه)

ایران – برزیل (شنبه 13 خرداد‌ماه)

ایران – لهستان (یک‌شنبه 14 خرداد‌ماه)

 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.