مسابقات والیبال محلات یادواره شهدای فین با قهرمانی تیم شهید حناساب به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این مسابقات که از دی ماه سال جاری با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد تیم های شهید معمار، شهیدان جانجانی، نوجوانان شهیداردهال و شهدای مدافع حرم در گروه نخست و تیم های شهید غلامزاده، پیشکسوتان فین، نوجوانان شهید بیگانه و شهید حناساب در گروه دوم به رقابت پرداختند.

اين مسابقات پس از انجام 14 بازي با حضور تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی ادامه یافت که در نهایت تیم های شهید غلامزاده و شهید حناساب به دیدار پایانی راه یافتند و تیم شهیدان جانجانی و شهید مدافع حرم راهی دیدار رده بندی برای کسب عنوان سوم مسابقات شدند.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها که میان دو تیم واليبال شهيد مدافع حرم و شهیدان جانجانی برگزار شد، تیم واليبال شهيد مدافع حرم موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند و به این ترتیب تیم واليبال شهیدان جانجانی در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت.

در مرحله فینال دو تیم واليبال شهيد حناساب و سردار شهيد حاج محمود غلامزاده به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم واليبال شهيد حناساب موفق شد با نتیجه دو بر یک، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات واليبال محلات منطقه فین (یادواره شهدای فین) را کسب کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در مراسم پاياني که با حضور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان و همچنین مسئولان سازمان فرهنگي ورزشي، هيئت واليبال، نيروي انتظامی و پیشکسوتان ورزشي برگزار شد علاوه بر اهدای جام‌، مدال و جوايز به تیم های برتر این رقابت‌ها، از خانواده‌هاي شهيدان حسين حاج مبيني و شهيد محمد كوهكن تجلیل صورت گرفت؛ تقدير از بازيكنان مستعدد نونهالان كشوري باشگاه فرهنگي ورزشي شهيد اردهال توسط خانواده شهيد كاردوست و اهدای يك سفر معنوي مشهدالرضا(ع) به تماشاگر ويژه این مسابقات از برنامه های دیگر مراسم اهدای جام به شمار می آمد.

مسابقات والیبال محلات با هدف گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در سطح محله های شهرستان اجرا می شود.

شایان ذکر است مسابقات والیبال محلات یادواره شهدای فین با همکاری هيئت والیبال و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان در سالن ورزشي شهيد اردهال و به مناسبت گراميداشت دهه فجر برگزار شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.