سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اخطار تخلیه به ادارات دولتی آسیب دیده از زلزله

ادارات دولتی آسیب دیده از زلزله در شهرستان بجنورد اخطار تخلیه گرفتند.]

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛کیوان دژهوت شهردار بجنورد گفت : آتش نشانی بجنورد در حال بازدید از ساختمان های اداری و بررسی میزان خسارت های وارد شده به این اماکن هستند.

وی درباره خسارت های وارد شده به مدارس افزود : در صورتی که سازمان نوسازی مدارس متقاضی ورود آتش نشانی در این زمینه باشد، آمادگی داریم تا وضعیت ایمنی آموزشگاه ها پس از زلزله، مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

دژهوت تصریح کرد : خسارت های وارد شده به واحدهای گلستان شهر سازه ای نیست و بیشتر خسارت ها مربوط به نازک کاری ها و نماها است.

وی بر لزوم جلوگیری از استفاده از مصالح غیراستاندارد در ساخت و ساز تاکید و اظهار کرد : برای ارتقای استحکام و استاندارد سازی منازل باید از مصالح مرغوب و استاندارد استفاده کنیم.

وی گفت : نهاد های مربوط بویژه سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد باید تدبیری داشته باشند که مصالح غیر استاندارد که کیفیت مناسب و مرغوب ندارند تولید نشود و در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار نگیرد.

شهردار بجنورد از صدور پروانه رایگان برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله در بجنورد خبر داد و افزود : لایحه صدور پروانه رایگان برای این خسارت دیدگان به شورای شهر ارسال شد و شب گذشته اعضای شورای شهر با آن موافقت کرده اند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.