سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاعیات عجیب دبیر فدراسیون فوتبال از تیم ملی جوانان

اسدی در یک اظهار نظر عجیب مدعی شد که چرا پس از شکست همه انتقاد می کنند!

علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، پس از بازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات جهانی کره جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بحث مثبت گرایی وجود ندارد زیرا بچه ها زحمت کشیدند و توانستند پس از 40 سال راهی جام جهانی جوانان شوند و این موضوع جای خوشحالی دارد که توانستیم در چنین مسابقاتی حضور داشته باشیم. بالاخره تمام تیم ها سعی می کنند با تمام توان در این رقابت ها شرکت کنند تا نتایج خوبی را کسب کنند و ما هم به این امید در این رقابت ها شرکت کرده بودیم.
 
وی افزود: ازطرفی تیم ما از تجربه بالایی برخوردار نبود و فدراسیون هم تمام امکانات را در اختیار این تیم قرار داد تا بتواند خوب نتیجه بگیرد. ما صادقانه به دنبال این هستیم تا عیب های کادرفنی را تشخیص دهیم تا بتوانیم در آینده ای نزدیک موفقیت های بیشتری را بدست آوریم.
 
اسدی درباره پاداش ناچیز فدراسیون به تیم ملی جوانان و همچنین دیر اضافه شدن نورافکن به اردوی تیم ملی گفت:ا گر این بحثها درست باشد پس چرا توانستیم در بازی اول کاستاریکا را شکست دهیم. نمی دانم چرا هر وقت تیم می بازد به دنبال این هستیم تا برای تیم حاشیه درست کنیم. بازی اول را با سربلندی پشت سر گذاشتیم. بالاخره این مسائل در تمام تیم های ملی کشورمان وجود دارد ولی به نظر من نباید این موضوعات را از دلایل حذف شدن تیم ملی جوانان بر شمرد.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان کرد: نوع پرداخت پاداش ها به بازیکنان هیچ مشکلی نداشت ولی همواره در مسابقات این مسائل وجود دارد و فدراسیون همیشه به تعهداتی که نسبت به تیم های کشورمان داشته پابند بوده است. معمولا وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد بیشتر به دنبال حاشیه هستیم تا موضوعات دیگر.
 
وی درباره اینکه آیا قرار است این تیم به عنوان تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند و تاکنون از لحاظ انگیزشی چقد از این تیم حمایت شده است،گفت: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده زیرا توانستیم برای اولین بار پس از 40 سال راهی جام جهانی جوانان شویم. این تیم بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشت در بازی های بعدی مقابل زامبیا و کاستاریکا در اثر غفلت و بد شانسی شکست خورد. بحث حمایتی را همچنان فدراسیون در دستور کار خود دارد. این تیم قرار است به عنوان تیم امید در آینده ای نزدیک در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند و قصد داریم این تیم را ترمیم کنیم تا بتواند پس از 40 سال جواز حضور در المپیک را کسب کند.
 
اسدی درباره عملکرد پیروانی و کادرفنی تیم ملی جوانان در رقابت های جام جهانی جوانان اظهار داشت: در بازی مقابل زامبیا و پرتغال با اینکه جلو بودیم ولی با بدشانسی شکست خوردیم درست است باید عملکرد کادرفنی تیم ملی جوانان را در جلسه ای نقد کرد اما انصاف نیست تمام تقصیرات را به گردن پیروانی بیاندازیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.