سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پرتغال گفت: نمایش ایران در بازی امروز شگفت زده ام کرد و به هیچ وجه تصور چنین تیمی را نداشتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیکسه در نشست خبری پس از دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و پرتغال گفت: در 2 بازی قبلی خود هم عقب افتادیم اما تلاش کردیم که نتیجه را بازگردانیم. مقابل ایران توانستیم بازگشت خوبی داشته باشیم.

وی درمورد تقابل پرتغال با کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی بیان کرد: کره حریف قدرتمندی است که برای میزبانی جام جهانی ساماندهی و برنامه ریزی خوبی داشته است. بدون شک تقابل با چنین حریفی دشوار است اما برای برد به مصاف این تیم به میدان می رویم.

پیکسه درباره اینکه با توجه به غیبت کاپیتان تیم خود در بازی با ایران، چگونه این تیم را شکست دادید، توضیح داد: پرتغال به بازیکن خاصی متکی نیست چرا که شکل تیمی برای ما اهمیت زیادی دارد. بدون روبن دیاز توانستیم ایران را شکست دهیم.

وی درمورد فاصله کم دیدار امروز تیمش با ایران نسبت به دیدار بعدی این تیم مقابل کره جنوبی تصریح کرد: آن دیدار نبرد بین 2 تیم خوب محسوب می شود و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای شکست دادن کره جنوبی به کار می گیریم.

سرمربی تیم ملی جوانان پرتغال درباره ارزیابی خود از بازیکنان و تیم ایران در این دوره از رقابت های جام جهانی بیان کرد: ایران سازماندهی و بازیکنان خوب و تکنیکی داشت و اصلا تصور چنین تیمی را نمی کردم. از نمایش تیم و بازیکنان ایران سورپرایز شدم.

پیکسه درمورد عملکرد تیم پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی جوانان اظهار داشت: در 2 بازی قبلی مقابل زامبیا و کاستاریکا ناامید کننده بازی کردیم اما مقابل ایران شکل تیمی خود را نمایش داده و فوتبال دینامیکی را ارائه کردیم. برای شکست دادن ایران جنگیدیم و این روند را مقابل کره جنوبی هم ادامه می دهیم.

وی درباره آماده سازی تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی گفت: تلاش می کنم تیمم به بهترین شکل ریکاوری شود و در آن بازی روی فرم باشد. کره جنوبی مقابل انگلیس شانس زیادی داشت و برای جنگیدن و نتیجه گرفتن مقابل این تیم آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال درمورد هدف نهایی این تیم در رقابت های جام جهانی اظهار داشت: فاصله بازی ها در این مسابقات کم است و دیدارهای زیادی تا انتهای جام جهانی باقی مانده است. می خواهیم کیفیت فوتبال پرتغال را نشان دهیم اما در حال حاضر نمی توانم نسبت به جایگاه تیمم صحبت کنم.

پیکسه درباره تقابل کره جنوبی و پرتغال در جام جهانی 2002 گفت: آن بازی را به خوبی در خاطر دارم و پرتغال با توجه به بازیکنان سرعتی حریف، دیدار سختی داشت. نگرانی از حمایت هواداران کره جنوبی ندارم چراکه ما هم در این کشور هوادار داریم. به جام جهانی آمده ایم که لذت ببریم و از ماندن در کره جنوبی خوشحالیم. این کشور مردمی مهربان، امکاناتی عالی و غذاهایی خوش مزه دارد. به همین دلیل باید برای نتیجه گیری در کره جنوبی بجنگیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار