سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

فروشگاه‌های شهرما خواستگاه تولیدکنندگان در زمینه عرضه مستقیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی فروشگاه‌های «شهرما» را به عنوان بستر مناسب در اجرای موفق طرح تنظیم بازار گوشت گوسفندی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مجتبی مزروعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به منظور ساماندهی و بهره‌مندی بهینه از نهاده‌های دامی، طرح تنظیم بازار گوشت گرم گوسفندی برای اولین بار در کشور با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در فروشگاه‌های «شهرما» در اسفند ماه سال ۹۵ اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به پراکنش مناسب فروشگاه‌های «شهرما» در سطح شهر، شمار زیاد مراجعه‌کنندگان این فروشگاه‌ها که نشان از حسن اعتماد شهروندان است و نظارت دائمی ناظرین سازمان میادین بر کیفیت محصولات عرضه شده در این فروشگاه‌ها، اتحادیه دامداران و سازمان جهاد کشاورزی استان را نسبت به اجرای طرح تنظیم بازار گوشت گرم گوسفندی در ۲۹ فروشگاه «شهرما» ترغیب کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر این طرح به طور انحصاری در اختیار فروشگاه‌های شهرداری است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های «شهرما» اقدام به خرید گوشت طرح تنظیم کنند.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.