سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: پرسپولیسی ها نباید بگذارند کار به ضربات پنالتی کشیده شود/ دوباره به فوتبال بازخواهم گشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بازی پرسپولیس و لخویا به ضربه پنالتی کشیده نشود و سرخ پوشان تهرانی در همان 90 دقیقه کار را تمام کنند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد دیدار فردای پرسپولیس مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مطمئنا پرسپولیسی ها بازی سختی را مقابل لخویا در پیش دارند زیرا بازیکنان این تیم در بازی رفت نتوانستند از تک موقعیت های بوجود آمده خودشان استفاده چندانی کنند و نتیجه اش این بود که بدون گل زده راهی قطر شدند و همین می تواند برای شاگردان برانکو مشکل ساز شود. ولی در صورتی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ بتوانند در دقایق ابتدایی بازی به گل دست پیدا کنند مطمئن باشید به راحتی می توانند لخویا را شکست دهند. به نظرم پرسپولیس توان شکست لخویا را در قطر دارد.
 
وی افزود: حضور تماشاگران و گرمای طاقت فرسای قطر می تواند تا حد زیادی کار را برای شاگردان برانکو سخت کند. باز هم می گویم پرسپولیس می تواند لخویا را در زمین عبدالله بن خلیفه شکست دهد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
 
درخشان در ادامه در مورد ناکامی بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات پنالتی گفت: به نظر من برانکو باید بازیکنی را برای این کار انتخاب کند که در حین زدن ضربه پنالتی دچار استرس نشود و بتواند آن را تبدیل به گل کند. همچنین سرمربی تیم باید پیش از شروع مسابقه نفرات اول، دوم و سوم را مشخص کند که چه کسانی پشت ضربه پنالتی قرار گیرند. امیدوارم بازی به ضربه پنالتی کشیده نشود و در همان 90 دقیقه کار را تمام کنند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازیکنان جذب شده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی تصریح کرد: برانکو ایوانکوویچ اول از همه باید قرارداد بازیکنان تاثیر گذار فصل پیش تیم خود را تمدید کند و پس از آن به سراغ سایر بازیکنان برود. جدا از این مسائل این تیم تاکنون در یارگیری خوب عمل کرده و امیدوارم تا پیش از پایان نقل و انتقالات چند بازیکن خوب دیگر را به بدنه تیمش اضافه کند تا بتواند در لیگ هفدهم مانند فصل گذشته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
 
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس درباره بازی تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اذعان کرد: امیدوارم هر 2 تیم فوتبال کشورمان بتوانند با شکست حریفان شان راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شوند.
 
درخشان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به عرصه فوتبال باز خواهد گشت یا خیر، پاسخ داد:د ر صورتی که اوضاع خوب پیش برود در آینده ای نزدیک دوباره به فوتبال باز خواهم گشت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.