سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پادشاه بی‌تربیت‌ها بزودی منتشر می‌شود

کتاب شهرام شفیعی با عنوان «پادشاه بی‌تربیت‌ها» بزودی منتشر می‌شود.

شهرام شفیعی، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید خود گفت: کتابم با عنوان «پادشاه بی‌تربیت‌ها» بزودی منتشر می‌شود. این کتاب را قرار است نشر شهر قصه چاپ و منتشر کند. این کتاب سلسله داستان‌هایی است که قرار است آن را در 5 جلد منتشر کنیم. متن تمام جلدهای آن نوشته شده و آماده چاپ است.

وی افزود: جلد اول کتاب «پادشاه بی‌تربیت‌ها» قرار بود به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری برسد؛ اما متاسفانه تا آن زمان منتشر نشد. دوستانی که با اثر دیگرم با عنوان «جزیره بی‌تربیت‌ها» آشنایی دارند، می توانند تا حدودی این کتاب جدیدم را بشناسند و به موضوع آن پی ببرند. کتاب دیگرم با عنوان «قصه‌های من و بچه‌هام» هم بزودی منتشر خواهد شد.

این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص کتاب «قصه‌های من و بچه‌هام» اظهار داشت: کار انتشار جلد دوم کتابم با عنوان «قصه های من و بچه هام» را انتشارات زرافه برعهده دارد. این کتاب را در قالب یک کمیک استریپ نوشتم. در این کتاب مفاهیم اقتصادی و شهروندی را با زبانی طنز در قالب داستان برای کودک و نوجوان توضیح می دهم. این کتاب پنج داستان را شامل می شود.  

گفتنی است؛ پیش از این جلد اول کتاب «قصه های من و بچه هام» توسط نشر زرافه منتشر شده بود. تصویرگری این کتاب را سام سلماسی برعهده داشت. راوی «قصه‌های من و بچه‌هام»، پدر خانواده است که به همراه دختر خردسال و پسر کوچکش هر بار درگیر ماجرایی طنزآمیز می‌شوند.
 
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رها هوشمند نژاد
۱۱:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام .روز بخیر من شاعر هستم و دوست دارم با بخش هنری و ادبی شما همکاری کنم در جهت انتشار اشعار شاعران برجسته کشور