سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یادآوری خاطرات دفاع مقدس موجب تحکیم پایه‌های انقلاب می‌شود

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: یادآوری صحنه‌ها و دوران دفاع مقدس که ثروت ملی است و به نوعی تزریق روحیه، انرژی و محکم کردن پایه‌های انقلاب اسلامی است.

"عشرت شایق" عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس و روحیه جهادی و شهادت، اظهار داشت: هنگامی که بحث دفاع مطرح می‌شود برای ما که مسلمانیم قبل از ادوات و ابزارهای جنگی، باورهای اعتقادی و فکری اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
 
وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی همه قدرت‌های جهان پشت صدام آمدند اما نتوانستند در مقابل جمهوری اسلامی پیروز شوند دلیل این مسئله روحیه اعتقاد به خداوند بود.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: روحیه اعتقاد به خداوند موجب شد تا جوانانی که به دانشگاه افسری نرفته و آموزش‌های نظامی ندیده بودند فرماندگان بزرگ دفاع مقدس شوند.
 
وی ادامه داد: باید نسل جوان در جریان اتفاقات دفاع مقدس قرار بگیرد، شهدایی همچون همت، باکری و بروجردی هیچ کدام دوره‌های رزم ندیده‌ بودند اما عاشقانه به دفاع از انقلاب و کشورشان اعتقاد داشتند و بهترین تاکتیک‌های جنگی را در مقابل دشمنان به کار گرفتند.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه یادآوری خاطرات دفاع مقدس و فرهنگ شهادت اهمیت بسیاری دارد، گفت: یادآوری صحنه‌ها و دوران دفاع مقدس که ثروت ملی می‌باشد به نوعی تزریق روحیه، انرژی و محکم کردن پایه‌های انقلاب اسلامی است.
 
شایق خاطر نشان کرد: صدا و سیما تاکنون اقدامات خوبی در زمینه ساخت سریال‌های دفاع مقدس انجام داده است باید این حرکت ادامه یابد و تقویت شود ما کتاب‌هایی داریم که متن‌های قوی و قابل لمسی دارند که اگر به سریال تبدیل شوند، تاثیرگذارتر خواهند بود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.