سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز به کار مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نوآوری دانشگاه شیراز

مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نو آوری دانشگاه شیراز با هدف تبدیل ایده به ثروت آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دهقان پور رئیس مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نو آوری دانشگاه شیراز با بیان این که این مرکز با چهار کارگاه آموزشی خدمات مالکیت فکری، ارزیابی اختراع، طرح صنعتی و علایم تجاری سازی آغاز به کار کرد درباره خدماتی که در این مرکز ارایه می شود، گفت: بعد ازبررسی ایده نمونه اولیه آن ساخته می شود.
 
دهقان پور ثبت اختراع، صنعتی شدن طرح و ثبت برند برای محصول از اقدامات این مرکز عنوان کرد و افزود: ارتباط بیشتردانشگاه با صنعت از مهمترین اهداف این مرکز است.
 
وی ادامه داد:  بعد ازتجاری سازی  ایده  در این مرکز، صاحب ایده می تواند آن رابه  تولید انبوه برساند و در غیر این صورت ایده باحفظ مالکیت فکری ارزش گذاری می شود برای  فروش در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.
 
به گفته رییس مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نو آوری دانشگاه شیراز صاحبان ایده، مخترعین، دانشگاهیان و همه کسانی که بخواهند ایده خود راتجاری سازی کنند می توانند از خدمات این مرکز بهره ببرند.
 
رئیس مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نو آوری دانشگاه شیراز تصریح کرد: باتوجه به این که این مرکز از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری جزو دفاتر حمایت از فن آوری و نو آوری است، هدف تجاری سازی محدود به داخل کشور نیست و بازتاب عملکرد خدمات مرکز خدمات مالکیت فکری و تجاری سازی نو آوری دانشگاه شیراز بازتاب بین المللی خواهد داشت.  
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Khalil ashoor
۲۳:۵۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
سلام ارادتمندعاشورهستم من کاتب قرآن شعر و...روی سنگ وسفالهای قدیمی درنمایشگاه هم شرکت کرده ام رتبه دریافت کرده ام راهنمامی خواهم چگونه میتوانم محصولاتی که سالها باعشق کارکرده ام وهنوز روی سنگهای مختلف سفال کوزه قدیمی درختچه استخوان و....کتابت میکنم مثل دعاهای عرفانی قرآن شعر و....ارائه به بازارهای داخلی وبین المللی راه پیداکند متشکرم لطفا من را راهنمایی فرمایید