سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز مقاومت و پایداری؛

افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول

امروز 4 خردادماه، همزمان با روز مقاومت و پایداری- روز دزفول فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول علاوه بر پژوهشکده و کتابخانه، دارای موزه ای مسقف و پارک موزه است که در طراحی آن فضای سبز، یادمان شهدای گمنام، سردرب، گونه های گیاهی نخل، زیتون و فضای موزه ای دفاع مقدس همچنین مکانی برای استقرار ادوات جنگی و ماکت شهر موشکی دزفول گنجانده شده است.

طراحی این مرکز از سال 89 آغاز شده و در سال های اخیر اجرای طراحی این مرکز به صورت مرحله ای پیش رفته است.

به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول بخش موزه مسقف مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول افتتاح شد.

در این آئین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس نیز که بیش از 4 هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس و دزفول در آن نگهداری می شود مورد بازدید قرار گرفت و نقشه نظامی یکی از عملیات رزمندگان علیه متجاوزان بعثی در دوران جنگ هشت ساله تشریح شد.

اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و همایش در تهران، مشهد، قم، اهواز و دزفول به مناسبت چهارم خرداد روز دزفول آغاز شده است.

در آیین افتتاح پارک موزه دفاع مقدس دزفول علاوه بر استاندار خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و کشوری حضور داشتند.
 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.